Tam dava açmalık, 10 numara olmuş. Yerinizde olsam olan oldu der, hiç uğraşmaz, kanıtları toplar direk savcılığa giderdim. Yaptıkları yasa dışı. 3 kuruş para için böyle hareketler yaparken tazminat ödeme durumunda kalırlar.