valla biraz saçma olmuş yazdıkları ben alastyr ile çalışıyorum arada sırada 3 4 gün ödemem gecikebiliyor düşük meblağda olsa onlar o gün direk hizmetimi durdurmuyorlar mesela iletişime geçtiğimde yardımcı oluyolar sağolsunlar ancak bunların yaptığı kötü olmuş saçmalıktan başka birşey değil
Not : mobilim yazım hataları için kusura bakmayın.