Konu
Bas İzle V1 teması çalışan sürüm
30-01-2015, 20:33:51
#2
intel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
BU temayı bu kadar arıyorlar. görünüm olarak çok antipatik duruyor.
Temayı beğenen arkadaşlara sormak istiyorum, temada ilginizi çeken nedir?
Bi bendemi sorun var merak ediyorum da