sanırım 2 kere uygulamış 199 da kalmış
güzeldi

katılıyorum arkadaşa
İmzanızdaki çalışmadan uygulayın sitenize.
Kendinizce laf soktuğunuzu falan mı sanıyorsunuz anlamaıyorum ama 1 gün kaldığından bahsediyorum ve şu an elimde hiçbir site yok kodlarımı yayınlayacağım. 1 gün kala 1 tl için site kurup adsense mi ekleyeceğim..
Sayın çok bilmiş üyeler. İlla boş konuşacak bir konu ararsınız...