Konu
Eski Opera CEO'sundan yeni tarayıcı: Vivaldi
29-01-2015, 22:49:35
#9
Kuralsiz
Arkadaşlar sorunlu/yavaş olması normaldir, daha kararlı sürümde değil, sorunları geribildirim yapın diye yayınlanıyor bu sürüm, git gide toparlayacaktır.