Ben beğenmedim. Video dosyalarını filan kaldırmıyor. Biliyorsunuz ki chrome, adobe ve benzeri uygulamaları hiçbir ek dosya indirmeden çalıştırıyor. Opera da. Fakat bu öyle değil. Ayrıca flat yapalım derken 2000'li yıllara dönmüşler.

Tarz deyılsın