Konu
Eski Opera CEO'sundan yeni tarayıcı: Vivaldi
29-01-2015, 14:51:28
#5
CND
Tasarıma bayıldım, çok yaratıcı ve basit. Sol taraftaki çubuk falan gerçekten çok iyi. Opera vari bir görünümü var ama Opera'dan daha hızlı geldi bana.