Merhaba,
İnternetten ücretli template satın aldım.İçerikleri,arayüzlerini ben hallettim.Sadece iletişimden mail yönlendirme işlemini yapamadım.Mysql bağlantısı hakkında hiç bir fikrim yok.Uzaktan bağlanarakta yapılabilir çünkü bende öğrenmek istiyorum.Bu konuda cüzi bir miktar karşılığında yardımcı olmak isteyen arkadaşlarla çalışmak isterim.
Teşekkürler,