Temadaki hata sayfalarına da otomatik olarak reklam ekliyormuş, içerik olmayan sayfalara reklam ekleme olayı adsense'e aykırı olduğundan bu konuda uyarmış 1 yıldız veren birisi.
Biraz inceledim local'de riskli bir uygulama, daha eksikleri var bence. Ben AdsManager kullanıyorum kafam rahat