Aynen ön ödemeli kart. Muhtemelen bu kartı biraz daha yatırım toplamak için yaptılar düşüncesindeyim. umarım yanılırım. Ödemeler konusunda ciddi sıkıntı çekiyorlar. Yabancı sitelerde de herkes şikayet ediyor doge çekimleri gelmiyor diye.
Swiss kartın çıkması bir şeyi değiştirmiyor bence. Önemli olan bekleyen ödemelerin yapılması. Adamlar kafalarına göre bazı hesaplara anında bazılarına 1 günde ve bazılarına hiç göndermiyorlar.
Adamların inandırmak istediği şey şu büyük yatırımcılar doge ye paypala yükleniyor bizim limitlerimiz tıkanıyor. Bu bir gerçek adamların limitleri tıkanıyor ancak bu görünen yüzü görünmeyen yüzü ise kart çıakrma işlemleri genelde son vuruş olur.