Merhaba, az önce hesaplarımı kontrol ederken, yeni ödeme sistemi eklediklerini gördüm.
Merakla beklenen swiss card eklenmiş.
Altta resim paylaşıyorum. Umarım sıkıntısız bir şekilde bu ödeme yöntemiyle ödemelerimizi alabiliriz.
Bu konudan ödeme yöntemleri ile ilgili sorunları paylaşırsak en azından kimsenin konusu kirlenmez diye düşündüm.
Hayırlı forumlar.
EDİT: Bazı hesaplarımda gözüküyor bazılarında ise bu method halen gözükmemekte.
EDİT: 29.01.2015 12:15
An itibarı ile tüm paket alımları açılmış durumda. Eskiden expert paket kapalıydı bende. Şimdi hepsini açık görüyorum : ) ve hepsi için sınırsız alım mevcut
http://prntscr.com/5ygnhc 28.01.2015 23:05 denemeleri
Şimdi bir deneme yaptım dakikalar önce. Ödeme sorunuyla ilgili bilgi sahibi olmak adına. Sizlerle paylaşıp, konuyu tartışmak istiyorum. Fikirleriniz nelerdir diye...
1 hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi olmuş bir hesap. ekran görüntüleri http://prntscr.com/5y9y4u http://prntscr.com/5y9yno http://prntscr.com/5y9znv Görüldüğü üzere ödeme gelmedi beklemede...
2. hesaptaki çekim talebim, 99 euroluk hesap ve roi'ye çok yaklaşmış. ekran görüntüleri http://prntscr.com/5ya0cv http://prntscr.com/5ya0lt http://prntscr.com/5ya2ci 3. hesaptaki çekim talebim, 299 euroluk hesap ve yeni hesap sayılır 10-12 günlük. ekran görüntüleri http://prntscr.com/5ya310 http://prntscr.com/5ya3hk http://prntscr.com/5ya4j3
Görüntülerden saat ve tarihi kontrol edebilirsiniz..
anında ödeme yaptılar yeni hesaba.. Konuyu veya bu yorumu okuyanlardan ricam diğer forumlarda üyeliğim yok oraya bu görüntüleride atarsanız sevinirim. herkes bilgilensin..
Adamlar roileri ve yaklaşanları bekletiyorlar. sebebi bana göre daha fazla para dağıtmamak.
Bu saatten sonra yatırım yapılması bana göre risktir. Umarım herkes roi olur ve parasını çıkartır.
Hayırlı forumlar.