Konu
Namecheap kullanan ? İngilizcesi iyi olan ?
27-01-2015, 19:23:20
#1
Temajet
Merhaba arkadaşlar Namecheap firmasına 14 adet domain transfer ettim fakat kartımdan 16 kere çekim yapılmış.Teknik destekleri de çok yavaş işliyor.İngilizcesi iyi olan çeviri yapabilir mi ? Nickime aldanmayın ingilizcem yok desem yalan olmaz