Samsung iyi gibi. Ben ilk tabletimi 2,5-3 yıl önce kullanmıştım. O da böyle çok bilindik bir marka değildi. Ama işimi fazlasıyla görmüştü. Şimdi popüler markalar hem yoğunlaştı hemde fiyatları uygun. İlk aldığımda bunlardan daha pahalıydı. Casper'ın pek iyi bir geçmişi olmayabilir ama çöp de değil yani, yerli üretici diye yerden yere vurmayın. Casper'da tercih edilebilir, bunlar sizi üzmez. 11 yaşındaki bir çocuğun tüm ihtiyaçlarını karşılar.