Arkadaşlar 11 yaşındaki kızım taktirname aldı. Taktir teşekkür bildiğiniz gibi ilkokul 4. sınıfta başlıyor verilmeye. Buda okul hayatının ilk taktiri bende ona tablet almaya karar verdim ama hangi tableti alacağıma karar veremedim. Size 3 seçenek sunuyorum. Kullananlar varsa veya en iyi hangisini önerirsiniz önerilerinizi bekliyorum.

1. Seçenek( 2 GB ram olduğundan dolayı ben bunu almayı düşünüyorum.) http://www.teknosa.com/urunler/12504...t17-g-7-tablet


2. Seçenek: http://www.teknosa.com/urunler/12504...0-white-tablet

3. Seçenek: http://www.teknosa.com/urunler/12504...-85-tablet#url

EDİT:

Araştırırken bu ürünüde buldum.

http://www.teknosa.com/urunler/80000...oduct-features bunun için ne diyebilirsiniz.