hiç kod yazdınız mı? nerede takıldınız söyleyin o konuda yardımcı olalım. direk böyle böyle yapsın diye emredince kimse yardımcı olmaz. armut piş ağzıma düş derseniz hiçbir yere varamazsınız
Kod yazmadım. PHP ve java scripte merak saldım. Düşündüğüm şeyler için fonksiyonları araştırıp denedim. Kod yazmanın altından kalkamayacağımı anladığım için ücretli script istek - bot bölümlerinden talep yapıyorum.
Ne istediğimi anlatıp scriptimi alıyorum.
Bir değişiklik ihtiyacım olduğunda ise scripti inceleyip anlamaya çalışıyorum. Yapabildiğim bu kadar...
Emretmekten ziyade bu bir istektir. Basit bir şekilde yapılıyorsa makul bir fiyat öneren olursa alırım.
Çok uygun fiyata çok iyi scriptler yazan ve yılmadan her isteği yerine getiren arkadaşlar var forumda.