LineDatacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba

orası öyle olabilir tabiki ürünü burda sattığınız için diyorum forumun belli başlı kuralları vardır.dediğim gibi kapıda ödeme düşünürseniz ürüne talibim, eğerki önce ödeme derseniz hayırlı satışlar dilerim
İnsanların kendi buldukları kurallar bence telefon bycihat satıldı önce ödeme sonra telefon yarın kargo yapıyorum hocam bence kimse ödemeyi almadan göndermez elektronik sonuçta adam telefoncu çıkar açar iki dakika da telefonu nerden anlıcam açtığı