Arkadaşlar sınavlar nasıldı ?
Bana zor geldi işletme 3. sınıfım kitabı fazla okuyamadım ama her ünitenin arkasındaki soruları ezberlemeye çalıştım bazı derslerde çıktı bazı derslerde çıkmadı

Bu Aöf konusunda yardımcı olun ya da soruları birebir çıkan kitap önerin geçip bitirelim artık

.