6-7 yaşlarındayken evimizde bir çift jakomuz vardı fakat kesinlikle sevebildiğimi hatırlamıyorum çok yabanlerdi sadece kendi aralarında takılıyolardı. Bu yıl patronum macaw almış yurt dışından, evine gidip inceledim ve net olarak söylüyorum; bugüne kadar hiç bu kadar akıllı bir hayvan görmedim. Çok hayvan seven birisiyim, 3-4 köpek, bir düzine kadar tavşan, horozdu tavuktu derken... 10'dan fazla kuş hatta babam tarafından yılan bile beslediğimiz oldu fakat bu hayvan kadar akıllısını hiç görmedim. Konuşma eğitimi var, ağızdan yemeyi geçtim ağzına yemek bile koyuyor. Bahçede salıyoruz, tur atıp çok yumuşak bi şekilde direk omzuna iniş yapıyor. Ve bunu hiç tanımadığı insana yapıyor. Muazzam.. Elinde imkan olsa kendi firmasını kuracak
Çığırmaları olmasa şu an kesinlikle bir macaw alırım. Apartman ortamında beslenecek bir hayvan olmadığı için korkuyorum ama imkanınız varsa ne yapın edin bir tane macaw alın.