Merhaba,
Çok eskiden okuduğum bir ingilizce makalede şöyle bir tespite rastlamıştım; deniliyordu ki, subdomain alarak açılan PR9 sitelerdeki bloglara aşırı derecede doğal olmayan backlink almak ve sosyal imleme yapmak zararlı değildir.
Keza ben de 1 gecede alakasız bir şekilde google'da ilk sıraya çıkan ve orada haftalarca kalmayı başaran bir sahtekarın bloguna denk gelmiştim geçtiğimiz sene.
Kısacası sorum şu, sadece 1-2 haftalığına 1.sırada olup ondan sonra sitenin ölmesi pahasına tek makale ile blog açıp ****** vb platformlardan backlink satın alarak amaca ulaşmak sizce mümkün müdür?