Konu
cpanel lisans bitti. Almasam birsey olurmu?
24-01-2015, 21:09:47
#15
sysadmin
warestr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisanssız kullanımlarda ssh üzerinden kullanabileceğimiz komutlar nelerdir? Yardım edebilecek olan var mıdır?
http://www.mehmet-ali.net/cpanel-script-commands/