Facebook yıllar önce aylık 135 milyar mesajı depoladığını söylüyordu. Hbase diye bir veri tabanını kullanıyor. Benim size önerim aerospike bu konuda. Depolama ve mesajların kullanıcılara anlık iletimi(100ms'den kısa sürede) konusunda destek olabilirim.