Merhaba arkadaşlar, nakit ihtiyacımdan dolayı Playstation 4 oyun konsolumu satmayı düşünüyorum.

Gold'dan aldım,garanti 2 yıl dediler.Kutulu.Ancak joystick de hafif problem olduğu için onu yanında vermeyeceğim.yani joystick'siz verilecektir,ürünü alan kişi ekstra joystick almak zorundadır.

GTA 5, FIFA 15, Watchdogs, NBA 2K14, FIFA 14 kutulu oyunlar ile verilecektir.Lütfen tekliflerinizi mantıklı yapınız.Bahsi geçen oyunların toplamı ortalama olarak 700 - 750 tl'dır.

Acele olduğu için ürün resimlerini koyamadım.Temiz kullanılmıştır.Birde belirtmek isterim ki,ürünü Gold'dan mart veya nisan ayı 2014 yılında aldım,her ne kadar gold'dan alsamda priz grişi avrupai olarak hazırlanmış onu prize takmak için dönüştürücümsü bir aygıt var.Resim olarak aşagıda görebilirsiniz bahsettiğim durum örneğini ;



Yukarıda ki şekilde fiş'e sahip,bunu prize takmak icin kücük bir aygıt var,o şekilde prize takılabilmekte.Ancak biraz hassas,ayagınız fişe carptıgında(fiş ile dönüştürücü aygıt sarsıldıgında) ps4 kapanıyor.Dikkatli olmakta fayda var.Hoş, herhangi bir elektrikcide,direk fiş olarak alıpta kullanabilirsiniz bunu.Tercih sizin.

Oyunlarla beraber 1500 TL, oyunlar olmadan 900 TL istiyorum.

Edit; Kısa bir araştırma yaptım, PAL/NSTC durumu varmış ve önem arzetmekteymiş.Araştırmalarım sonucu cihazımın NSTC olduğunu düşünüyorum.Bir forumda "egerki film izleyecekseniz pal alın." yazmış bir kişi.Ben cihazıma orjinal bir film takınca calıstırmamıştı,sanırım NSTC cihaza sahibim.HDMI girişi ile kullandıgım icin bir problemde çıkarmadı bu konuda.
Edit 2; Ürün renk farkı bilmiyorum ancak siyah renktir ürün.Öte yandan 500 GB'lık cihazdır.