Merhaba.
Spam mailleri engellemek için sunucu üzerinde bir kaç oynama yaptım. Bu seferde mail gönderirken (outlook) 451 qq temporary problem hatası alıyorum. Bunu açıkyabilecek varmı? Nasıl düzeltebilirim. Mail gönderemiyorum.. (Plesk - Qmail)




--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:27:01 -->-> Daha önceki mesaj 11:15:39 --

Qmail i baştan kurarak sorunu hallettim. Başlık kapatılabilir..