caxapa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amaç ne ? yani dalga geçmek mi !!!!
Kısacası senin yaptığın şakanın aynısı.

Uzun versiyonu ise; Şurada 17 sayfalık konu varken, YENİ HİÇ BİR HABERİ, İÇERİĞİ VS aktarmayan BAŞLIK AÇMAKTAKİ amaç ne ise o diyebiliriz.