2500TL çok büyük bir rakam değil dava açsanız sadece avukat o kadar ister zaten, ancak davanın konusu domaini üstünüze almak olmayacak zaten. Burada bir çok arkadaş bilmeden konuşmuş.
1. Domainin tescil tarihinin marka tescil tarihinden önce olmasının hiçbir önemi yok!
2. Domaini domain sahibi ile anlaşmadan almanın da pek bir mümkünatı yok!
3. Demişsiniz ki, tescil ettiğim sınıfta kullanmak zorunda, bazı arkadaşlar bunu da yanlış anlamış, sanırım o sınıfta kullanmaz ise zaten domainin bir anlamı kalmayacak demek istemişsiniz. Dolayısı ile bunu pazarlık menfaati doğrultusunda kullanabilirsiniz.
4. Domain sahibi isterse 17.yüzyılda register etmiş olsun, markanızı tescil ettiğiniz sınıflarda domaini kullanamaz, dava açar mahkeme kararı ile yayını durdurursunuz.