Vektörel çizim diyorsunuz, benzersiz olsun diyorsunuz, internetten hazır imaj indirilmesin diyorsunuz ama 10 TL - 20 TL'den bahsediyorsunuz. Kusura bakmayın belki sizin kötü bir niyetiniz yok amma velakin piyasayı bu hale düşürenler utansın diyorum.

Ek olarak: Şimdi gördüm, bir de ücretin yarısı iş öncesi, yarısı iş sonrası demişsiniz. 5 TL - 5 TL komik olmuş malesef, hayırlı işler.