Kardeşim buradan öyle diyorsunuzda Özel Mesaj bölümüm neden doldu peki ? Eft bize ücretsiz ayrıca madem böyle birşey istiyorsunuz r10 yönetimine yazarsınız kural çıkartırlar belli bir ücretin altında işlem yapılamaz ben böyle bir kural olduğunu bilmiyorum ve 10 tl logo ciziyorum diyip konu acanlarda r10da çok olduğunu sizde benim gibi biliyorsunuz