Lenovo servisleri iyidir çalışırken yolladığım ortalama 500 üstü bilgisayar vardır lenovo hiç sıkıntı çıkmadı. 3 yıl çalıştım bu arada 500 bilgisayarı nasıl yolluyon derlerse