r10da bir arkadaşın imzasındaki teknoloji blogunu geziyordum(alakası var mı bilmiyorum) beni o siteden direk bu sayfaya attı. Sayfa kapanmıyorda tıkladıkca yeni sekme acıyordu tarayıcı kapattım.
Sayfada yazılana göre interpol benden 100euro istiyormuş
bu hafta indirdigim maliye ve mikro ders konu anlatımlarını pornografik mi algılamışlar. doğrudur onlarda başka acıdan bu kategoriye girebilir
gece gece iyi güldüm yaa bu ne arkadaş harbi para gönderen oluyor mu. biz boşuna siteyle adsenseyle ugrasıyoz kelle başı 100euro miss gibi.
bu arada 47saat 50dakıkam felan kaldı )