Merhaba Arkadaşlar

Özgün riskli bir işte çalışıyorum..Günden güne videolarımdaki izlenmeler artıyor.Ama bu tık olayında çözemediğim birşey var...



Tık olayı bana biraz az gibi geldi..Takip ettiğimde bazen hiç artmıyor saatlerce 1.000 izlenmede 1 tık bile gelmiyor ama 500 izlenmede 3 tık geldiğini de takip ediyorum.Kanal böyle devam ederse tabiki de çok güzel kazanç sağlayacaktır farkındayımm..
Ayriyetten malum bu ''Kullanıcı Sözleşmesini'' onaylamadığım için sürekli mobil sitesinden giriyorum adsenseye bunun bir dezavantajı varmıdır ? Çevrenizde bu şekilde ödeme alan arkadaş var mı acaba ? Yorumlarınıza teşekkür ederim simdiden