Konu
Sizce Bu Tık'lar Nasıl ?
19-01-2015, 17:08:56
#1
Bedirhankrygt
Merhaba Arkadaşlar
Özgün riskli bir işte çalışıyorum..Günden güne videolarımdaki izlenmeler artıyor.Ama bu tık olayında çözemediğim birşey var...
Tık olayı bana biraz az gibi geldi..Takip ettiğimde bazen hiç artmıyor saatlerce
1.000
izlenmede
1
tık bile gelmiyor ama
500
izlenmede
3
tık geldiğini de takip ediyorum.Kanal böyle devam ederse tabiki de çok güzel kazanç sağlayacaktır farkındayımm..
Ayriyetten malum bu ''
Kullanıcı Sözleşmesini
'' onaylamadığım için sürekli mobil sitesinden giriyorum adsenseye bunun bir dezavantajı varmıdır ? Çevrenizde bu şekilde ödeme alan arkadaş var mı acaba ? Yorumlarınıza teşekkür ederim simdiden