FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harun beyle bayağıdır çalışıyoruz ufak tefek teknik hatalar dışında problem yaşayacağınızı zannetmiyorum..
Dünyanın en iyi firması ile de çalışmış olsanız mutlaka hata olacaktır önemli olan kalıcı çözümler üretmektedir.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.