Scott adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası Türkiye be hocam. Ayrıca haddim değil belki ama yanlış düşünüyorsunuz. Parayı ödemesi bence yetmemeli. Böyle bir alçaklığa teşebbüs eden uzlaşma teklif etse bile cezasını çekmesi için mücadele etmek gerekiyor ki; uslansın, bir daha, başkalarına yapamasın.
Haklısınız hocam belli olmaz. İşte biz insanız ya hocam vicdanımız rahat etmiyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:37:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:02:10 --

SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim hocam bir çoğunuzun erindiği şeyi yapmışsınız. İnşallah off-topicde "Adalet Yerini Buldu" adlı konunuzu da görmek nasip olur r10'a
inşallah hocam