Konu
Dolandırıldığım kişiden şikayetçi oldum
17-01-2015, 22:23:04
#12
SoloTurk44
Tebrik ederim hocam bir çoğunuzun erindiği şeyi yapmışsınız. İnşallah off-topicde "Adalet Yerini Buldu" adlı konunuzu da görmek nasip olur r10'a