Hocam vpn, proxy vb yönlendirici kullanmıyorum. Yaklaşık bir haftadır bu hata var. Domain süresi doldu. Ek süre verdiler ama nafile. Kaç tane kart denedim ben unuttum sayısını. Türkçe destekleri de yok. Ne maile ne de destek ticket larına cevap veren de yok.
hocam ns daha uygun fiyaya domain satıyor mu ki ? ben bitti diye biliyordum kampanya