Arkadaşlar bu işi yaklaşık 4 yıldır aktif olarak yapıyorum. Birçok kişi ile çalıştım.
R10 üzerinden tradelerime ve konularıma bakabilirsiniz.
Eğer teknoloji üzerine editör arıyorsanız yardımcı olabilirim.
Buraya kopyala yapıştırlık maddelerle sizi kandırma çabasına girmeyeceğim. İlgilenen arkadaşlar varsa Pm'den veya özelden konuşabiliriz.
Babam emekli olduğundan küçük çapta eve destek olmak amacıyla tekrar makale yazarlığı ve editörlük işine bakmayı düşünüyorum.
Birkaç Dipnot vereyim;
Bu hafta Bütlerim olduğu için işe Cuma günü başlayabilirim.
Günlük min 1 tane girebilirim.
Eğer editör arıyorsanız ve detayları konuşalım diyorsanız site adresinizi pm'den gönderebilirsiniz. Ödeme işini de iki taraf için uygun olacak şekilde ayarlarız.
Ayrıca Skype : tolgahanuzun