PheomiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@constantine38 @ugurbasyigit @Cendla aynı hatayı ben de alıyorum. yardımcı olabilir misiniz ?
Hocam önceki postda da dediğim gibi vpn yada proxy kullanıyorsanız böyle bir hata almanız normal. Birde opera kullanıyorsunuzdur belki Turbo mod açıktır. Aklıma başka bir şey gelmiyor.