WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında ülkemiz için yararlı olacak birşey. Misafir; ve @Aronfabia; şu banner reklamlar yerine ülkemize oy ver diye koysa bitene kadar 1. yapar bizi
cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
800e 400 İtalya önde. Verdik oyumuzu.

Böyle bir şeyin yapılacağını zannetmiyorum yalnız yapılırsa gerçekten yararı olacağına inanıyorum.