Aslında ülkemiz için yararlı olacak birşey. Misafir; ve
@Aronfabia; şu banner reklamlar yerine ülkemize oy ver diye koysa bitene kadar 1. yapar bizi
800e 400 İtalya önde. Verdik oyumuzu.
Böyle bir şeyin yapılacağını zannetmiyorum yalnız yapılırsa gerçekten yararı olacağına inanıyorum.