Cumartesi akşamı zaten kadıköy olsun taksim olsun nerdeyse tüm mekanlar gece 4 veya 5 e kadar açık. O saatten sonra da hava soğuk olacağından kendinizi bir çorbacıya, kokoreççiye vs atacaksınız

Ben gece 4-5 gibi dışardaysam genelde mekandan sonra Bambi Cafe'ye giderim. Hem sıcak hem de yemek muhabbet derken zaman geçiyor ordan bi yer daha buldunuzmu sabah olmuş olur her taraf tekrardan açık olur kardeşim.