LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar inşallah paramı yatırır demiyorsunuzda güncel kurdan isterim diyorsunuz. şu anki kur sizin aldığınızdan düşük olsaydı fazlalığı geri iade edecekmiydiniz?
Zaman zaman 1-2 tık düştükten sonra da geldiği oldu, bozdurmadım elimde 1 ay bekletip çok daha yüksekten bozdurduğum oldu. Sizin dediğiniz durumda herkes isyan eder, ödememi aldım diye düşünmez.