Bence sıkıntı yapmamalısınız çünkü siz gerildikçe bunu siteye yansıtıyor konu girmiyor ilgilenmiyorsunuz,zaten düşen tbm lerde bu sefer dahada diplere vuruyor,Herkese nacizane tavsiyem günde 2 post atıyorsanız bunu 4 çıkarın ve az öz içerikler girmeye çalışınız,yazdığınız makaleyi veya yazdırdığınız her neyse,siz beğenmiyorsanız google da beğenmez kullanıcıda yarıda çeker gider sitede kalma süresi düşer bu tbm ye sonrada sayfa to ya kadar düşerr gider.Yanlış anlamayın arkadaslar burada bilgiliyim diye ahkam kesmek değil amacım,benim derdim biraz bugunlerde olsun bazı hataları kendimizde aramalıyız.