shinoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin kuzen firmaya gidip foto çekecekti ne oldu o iş?
Sen o konuyu görmedin sanırım

Fotoğraflar çekildi ben konuyu dahi açtım. Lakin saolsun r10 halkı inanmadı dahi bize. Neymiş kenar köşedeki firmanın fotosunu çekmiş atmışım.

Neyse eski konulara bak bulursun benim o konumu. İnsanların yorumlarını oku anlarsın demek istediğimi.