senin kuzen firmaya gidip foto çekecekti ne oldu o iş?
Sen o konuyu görmedin sanırım
Fotoğraflar çekildi ben konuyu dahi açtım. Lakin saolsun r10 halkı inanmadı dahi bize. Neymiş kenar köşedeki firmanın fotosunu çekmiş atmışım.
Neyse eski konulara bak bulursun benim o konumu. İnsanların yorumlarını oku anlarsın demek istediğimi.