DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@isober; https://www.r10.net/google-adsense/13...ti-galiba.html

Bu konuya bir gözatmanı tavsiye ederim.
Hocam o konulara baktım benim to sorunum yok veya tbm benim bu saate kadar dünde dahil 6k gösterim olurdu adsensede bu gun 2350 de kaldı üstelik 12 de baktığımdada 2350 idi şuandada 2350 ve adsense verileri gecikmiş durumda uyarısı olurdu böyle olduğunda öyle bir uyarıda almıyorum.