Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İrem dericinin saçma müziğini benim düğünümde çaldılar orkestrayı boğazlayasım geldi. O şarkı olmasında ne olursa olsun Allah tamamına erdirsin.
Teşekkür ederim hocam