Konu
Nişanlanıyorum beyler müzik lazım :)
14-01-2015, 11:39:36
#4
aselsoft
Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pasta kesilirken şu müzik olabilir
https://www.youtube.com/watch?v=52cf...C06EE0C91BD5E2
Dans içinse bizim burda genelde ;
https://www.youtube.com/watch?v=qv0QgKV9Wb8
Biraz Nostalji olsun istiyorsanız
https://www.youtube.com/watch?v=am-6TSdxNTQ
Bu arada hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin
ilk müziği tuttum teşekkür ederim.
Chemistry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kalbimin tek sahibineyi lütfen listeye koymayın millet sıkıldı
Onu özellikle kara listeye ekledim zaten