Admin panelinde reklam alanları yoksa, ftp den sitenin temasını bilgisayarınıza indirin dosyaları tek tek açıp bakarsanız reklam kodlarını görürsünüz
hocam valla winscp ile girdiğimde bir çok dosya çıkıyor.
Panelde reklam alanı var fakat kod olarak değil. Sadece reklam yazıyor.