Arkadaşlar eve internet bağlatıcam. ( istanbul/beylikdüzü)

download yapan bir insan değilim işte mesai saatleri dışında internette takılmalık. ama paketler bana fahiş fiyatlı geldi. altyapı zaten bildiğim kadarıyla tüm firmalar ttnet altyapısını kullanıyor.

siz hangi firmayı ve paketi kullanıyor yada öneriyorsunuz.

şunu bir kez daha gördüm bu ülke için sadece yolunacak kazız. varlığımız sadece devlet daha fazla gelir elde etsin diye var. yazık çok yazık.