Abi çok versiyon değiştiriyoruz yetişemiyorum hızına. Bugun 200 tl zararım oldu. Eklenti yuzunden. Güncelledim ama çalışmadı silip yeniden yükleyeceğim. Güncellemeyeceğim bir dahaki sefere

Zaten çalışıyordu bende sorunruz olarak.
Her sürümde daha çok geliştiriyoruz

Komisyonsuz ödeme kaçışları oluyodu onu tamamen önledik. Artık kimse komisyonsuz ödeme yapamaz hale getirdik. Yeni sürümlerde artık sorunlara yönelik değilde yeniliklere yönelik işler yapacağız. Sorununuzu hemen giderelim Ammyy veya TeamViewer ID iletin bakalım hemen.