Açıkcası herhangi bir 3rd party script falan kullanmıyorum tıklamalar için. Tek yaptığım şey biraz piyasa araştırması yapıp amerika kıtasında en çok izlenen 2 diziyi anında güncellemek oldu (raporlardan da Canada ve USA'dan tıkları aldığımı görüyorum)

Bilmediğim birşeyler mi oluyor, yoksa insanlar sevdikleri için hayrına mı tıklıyorlar, ya da o reklamda her ne çıkıyorsa farketmeden mi tıklıyorlar bilemiyorum gerçekten.

Bir anda böyle yüksek rakamlara ulaşmak beni de şaşırttı, sanırım kesinleşen ödemeye ulaştığımda google politikasına aykırı birşeyler var mı yok mu o zaman anlayacağım. Çünkü bu gidişle günlük 20-25TL oluyor. Ayda nereken baksanız asgari ücrete yaklaşıyor.