Uzun zamandır websitesi tasarımı, freelance coding falan yapardım. Şükür, aylık geçimimi kazanırdım. Sabit bir işe başladıktan sonra vaktim azaldı ve fazla uğraşamamaya başladım böyle şeylerle.
1 ay önce yurt dışındaki bir arkadaşım domainini artık kullanmadığını ve bana vermek istediği söyledi, aldım. Site ingilizce ve dizi izleme sitesi. İlk 1 ay tasarımıydı, düzenlemesiydi seo çalışmasıydı derken dizileri koymaya başladım ve ilk haftam doldu. gelirim ise ilk haftada bu şekilde
Sanırım turnayı vurdum mu ilk haftam dolmasına rağman, yoksa bana mı öyle geliyor bilemiyorum.
Görüşlerinizi beklerim.
Sevgiler.
Ekleme:
Sayfa hitimi de koyayım, en azından yorumlarınıza bu bilgileri de eklerseniz sevinirim, gelirlerin nasıl olduğuna dair.