tarikogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
d de olsa işe yararmı ?
d derken d sütünunda diyorsanız fark etmez.

Ama başlarında d olursa problem yaşabilirim d yerine % olması gerekiyor ilginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim.